Biondi

Nevíte si rady s výběrem? Využijte našeho průvodce nákupem!




Racing válec hliníkový MALOSSI BIG BORE ø50 čep ø 12 pro skútr Gilera / Piaggio LC - 31130

Výrobce: MALOSSI
Kód produktu: M3113042
Dostupnost: do 10 dnů
Cena: 10.434,- Kč

Popis

Závodní hliníkový válec Malossi BIG BORE ř 50 - 86cc - Malossi, vodou chlazený pro GILERA / PIAGGIO LC vztlak 44 mm.

Nová techlologie ve výrobě produktů BIG BORE pro závodní účely.
MALOSSI BIG BORE přináší revoluční typ válců se sedmi kanály,
lepším tepelným odvodem a spesiální příměsí nových prvků ve vývoji jednotlivých dílů.
Výsledky v závodech naznačují že tyto válce nejsou žádná hračka a
proto je doporučujeme pouze pro závodní účely.
Tato nová technologie je prozatím určena pro motory Minarelli a Piaggio.

Technická specifikace:
UPOZORNĚNÍ: pro tento válec je potřeba zvětšit průměr válcového vstupu v
klikové skříni z průměru 56,2 - 0,1/-0,2 na průměr 56,7 +0,0/0,1mm síla 21mm.

:

APRILIA: použití pouze s klikou Malossi 5313270 a úpravou karterů DERBI: použití pouze s klikou Malossi 5313270 a úpravou karterů GILERA: použití pouze s klikou Malossi 5313270 a úpravou karterů PIAGGIO: použití pouze s klikou Malossi 5313270 a úpravou karterů

Přehled modelů, které jsou určené pro tuto položku

APRILIA 2 modely
  • SR 50 2t LC 2004-carb (PIAGGIO )
  • SR 50 2t LC R-carb (PIAGGIO )
DERBI 3 modely
  • GP1 50 2t LC
  • GP1 50 2t LC OPEN
  • GP1 50 2t LC REVOLUTION
GILERA 4 modely
  • DNA 50 2t LC
  • RUNNER 50 2t LC
  • RUNNER 50 2t LC SP <-- 2005
  • RUNNER 50 2t LC SP-carb (C451M ) 2006 -->
PIAGGIO 10 modelů
  • NRG 50 2t LC
  • NRG 50 2t LC EXTREME
  • NRG 50 2t LC MC2 <-- 1997
  • NRG 50 2t LC MC2 1998 -->
  • NRG 50 2t LC MC3 DD
  • NRG 50 2t LC Power DD
  • NTT 50 2t LC
  • QUARTZ 50 2t LC
  • ZIP 50 2t LC SP <-- 2000
  • ZIP 50 2t LC SP 2001 -->

Vyhledávání

Partner webu

SKUTRPORTÁL.cz

SKUTRPORTAL - vše o skútrech. Společnost Montplast se specializuje na výrobu a montáž zastřešení bazénů. Zastřešení bazénů se vyrábí ze systémových hliníkových profilů, opatřených povrchovou úpravou.